2010. március 18., csütörtök

Angie és a 4TAPPANCS - 11

Sziasztok !

Itt a tavasz, vége a télnek.
Ezt abból lehet tudni, hogy kisütött a nap és a parton elolvadt a hó, és a füvön lehet szaladni a Freesbee és a labda után.


De az igazi nagy tavaszkezdetet az jelentette, hogy az egyik nap a szél összetörte a jeget a Balatonon és átfújta a déli partra.
Az O.K. hogy én még ilyet nem láttam, - mentem, szimatoltam, kerestem a jeget, próbáltam rátenni a tappancsaimat, de nem olyan volt mint ahogyan az elmúlt hónapokban megszoktam, mert most mozgott és hullámzott, vagy is víz volt - de a GAZDIék sem látták még ezt a természeti jelenséget. Ezért átmentünk, autóval megnézni.

Hát ezt láttuk, és én szépen fölmásztam a jéghegyre és igyekeztem volna minden repedésbe beleszimatolni, de hát rengeteg volt, - ezért inkább csak büszkélkedtem a 8 - 10 méter magasban mint Magyarország egyetlen jéghegymegmászó-tipusú Border Collieja.










Egyébként nem egyedüli kutya vagyok aki ezzel a jégmászási dicsőséggel büszkélkedhet, több GAZDI is elhozta házikedvencét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése