2010. január 4., hétfő

Angie és a 4TAPPANCS - 2


Sziasztok !

Szóval, mi kint játszottunk a kertben, - talán 27 naposak voltunk, - amikor jött két ember, két biciklivel. Anyuék elősször odarohantak az emberekhez, mi meg elősször a biciklikhez, mert olyat még nem láttunk. (a láncot és a pedálokat meg is nyaltuk !)
Akkor persze még inkább gurultam mint mentem, mert ekkor már az anyatej mellé sikerült rendszeresen lopkodnunk a felnőttek száraztápjából is.

Aztán egy hét múlva megint jöttek, játszottak velünk, meg labdát dobtak - amihez vagy apa, vagy a nagynéni ért oda mindig elsőnek, - de tök mindegy volt, mert a végén mindent a nagymama vitt vissza annak aki eldobta - ez azért volt így mert (ekkor már mi is tudtuk) Ő volt a mi 'falkavezérünk'. A GAZDItól hallottam később, hogy tévesen sok ember azt hiszi, hogy csak egy kan kutya, vagy egy erős kutya lehet falkavezér. De ez nem így van, mert számtalan más pozitív tulajdonság is kell ahoz, hogy valaki felelősen és helyesen irányítsa a falkát. No a nagymamának valószínűleg voltak ilyen tulajdonságai, mert neki mindenki szót fogadott, - még mi is !
Ekkor a GAZDI eldöntötte, hogy én bekerülök a 4TAPPANCS TEAMbe, amiről nekem fogalmam se volt, hogy ez mit jelent, - viszont belekuporodtam a tenyerébe, mert már kicsit fáradt voltam a rohangálástól.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése