2010. január 13., szerda

Angie és a 4TAPPANCS - 3

Sziasztok !


Mára egy kis családfatörténést szántam nektek. Mivel van ez az internet, meg ezek a honlapok, ma már nagyon sok információt visszamenőleg is meg lehet tudni.
Például a GAZDI az anyu meg az apu törzskönyve alapján megtalált néhányat az én őseim közül.
Az őseim elérhetősége a netten:
A BABY nagymamám nagymamája, tehát az üknagymamám: KAMELLA ezen a honlapon látható, a 'Kutyáink' oldalon, az 'Emlékeinkben' képek között.
Itt pedig a KAMELLA üknagymamám partnere a RILEY:
HAPY anyunak az anyja, - tehát az anyai nagymamám:
és az apja, tehát anyai nagypapám:
Szóval hosszú út vezetett az őseimnek Angliából egésszen Balaton partjáig.
Ha valamelyik GAZDI kutyája ősei iránt érdeklődik, akkor ezt ma már megteheti, - akkor is ha a kutyának nincs, de az anya vagy apa kutyának van törzskönyve.
Egyébként nem hiszem, hogy az őseim abban befolyásoltak, hogy én 29 naposan már simán harapdáltam a GAZDI kezét.


Egyébként a két biciklis ember, akiket említettem, minden héten eljött hozzánk megnézni, hogy mit csinálunk és hogyan élünk.
Amikor már 49 napos voltam akkorra már megtanultam a nagymamámtól, hogy az udvaron talált fenyőtobozzal hogyan lehet játszani.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése