2010. január 19., kedd

Angie és a 4TAPPANCS - 4

Sziasztok !

A Zsuzsa, - aki a GAZDI barátnője - mesélte, hogy egyszer kapott egy e-mailt, amiben egy Border Collie kutyának kerestek új gazdit, mert rájöttek, hogy nem jó az élete, egy emeleti lakásban. (Amit én már ezzel a pár hónapos agyammal el tudok képzelni és meg tudok érteni !) Ezt az 'újGAZDIkereső' e-mailt szétküldte az ismerőseinek. Így elolvasta a GAZDI is, aki úgy érezte, hogy ROCKY után is kell az életébe egy kutya, ezért jelentkezett, hogy ő magához fogadná és bevenné a 4TAPPANCS TEAMbe. De valaki már hamarébb jelentkezett telefonon és oda került a kutya. Ekkor a Zsuzsa kíváncsiságból beírta a keresőbe, hogy 'Border Collie', és az első helyre minket írt ki, ráadásul nagy meglepetésére Balatonalmádiban. Gyorsan felhívta a telefonszámot és eljött megnézni minket, meg fényképeket is csinált. Aztán hétvégén eljöttek a GAZDIval, megmutatot neki minket, és kiválasztottak engem, mert én voltam az egyetlen barna-fehér színű.
A közelgő Karácsonyra való tekintettel, 'Karácsonyi ajándék' -nak gondolt, de nem kellett ezt megvárnom, mert amikor 8 hetes lettem (így néztem ki, mint ezen a képen !) akkor betettek egy autóba és elhoztak.
Nekem első pillanattól nagyon tetszett az új hely, kaptam játékokat, két nagyon puha párnát, finom kaját, szárított bőr rágókát, - semmi nem szólt az ellen, hogy kibontakoztassam igazi kölyök kutya tulajdonságaimat. Erre a GAZDI azt mondta, hogy "itt valami tévedés lehet, mert bár a dobozra az volt írva, hogy 'Border Collie', de így kibontva, az derült ki, hogy 'ördögfióka' volt benne".
De azért szerintem jól teltek az első hetek, megtanultam néhány dolgot: például amikor azt mondja a GAZDI, hogy "ülsz" és felemeli a jobb keze mutató újját akkor én nekem le kell ülni, amikor meg azt mondja, hogy "helyedre" és erre a párnámra mutat, - amelyiken, itt a képen, éppen a SZOFY egyik játékát rágom, akkor nekem oda kell menni és leülni, vagy lefeküdni.



Jaaa… azt nem is mondtam, a SZOFY, az most tulajdonképpen nekem olyan mint a tesóm, mert Ő egy nálam sokkal kisebb, de sokkal idősebb kis kutya, egy Yorkschire terrier, akinek a Zsuzsa a GAZDIja.
A SZOFYnak is van egy jó kis pihenőhelye és amikor ott van, akkor én meg őrzöm.

Szóval jól elvagyunk. Csak az a baj, hogy a SZOFY nem akar (vagy nem tud? mert én nagyobb vagyok!) velem játszani és én meg ezt nem nagyon akarom megérteni és ezért lökdösöm, ugrálok, meg vakkantok neki, de ettől semmi nem változik, csak mindig az lesz a vége, hogy a SZOFYt felteszik a kanapéra.


A GAZDI szerint a SZOFY túl kicsi az én viharos mozgásomhoz.



Ezt én megoldottam, mert a Zsuzsa lányától, a Noémitől, (akivel itt láttok ezen a képen!)
kaptam egy akkora 'macit', amelyik nagyobb a SZOFYtól és azóta ezzel játszok, birkózok, cibálom, dobálom és amikor ebbe belefárad a maci is és én is akkor elalszunk., ami az első hetekben azért volt fontos, mert korábban ugye összebújtunk a testvéreimmel, meg anyával, - ezt pótolja nekem a maci.



Egyébként büszkén mondom, hogy én az első naptól adok magamra, hogy önállóan is meg kell tudni élni. Nem sírdogáltam, ha bár az első este nem akartam elaludni, még jó lett volna hancúrozni, de a GAZDI lenyomta a nyakam a párnára, rám morgott, mint korábban anya vagy apa, ha hülyeséget csináltam, és ebből megértettem, hogy jobb, ha csendben maradok, - azóta az egész éjszakát átalszom. (az első 3 nap GAZDI szerint korai volt a 4:45 órai ébredés!)
Már 10 hetes koromra szobatiszta lettem (tudom, hogy a terasz ajtó elé kell ülni, vagy rávakkantani és akkor kiengednek) és egyre jobban megértem, hogy a GAZDIhoz kell mennem, ha at mondja, hogy 'GYERE'.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése