2010. február 2., kedd

Angie és a 4TAPPANCS - 6

Sziasztok !

Húúúú…. ma elmesélem nektek, hogy milyen nagy buli volt lent a parton.
Az az igazság, hogy engem már napok óta nagyon érdekelt az a nagy víz, mert egyszer egy rohangálás után nagyon szomjas lettem, a GAZDI levitt a kövekre, hátúlról tartotta a hámot és így tudtam inni, ekkor jött a gondolatom, hogy ki kellene próbálni egy kicsit bele menni.


Szóval én úgy éreztem, hogy itt az idő - de a GAZDI nem engedte meg ott a köveknél. Helyette elvitt egy másik részre ahol egy kis homokos part van és ott megengedte. Sőt még dobott nekem be fadarabot is és persze én meg visszahoztam. Erről annyit kell tudni, hogy pont abban a pillanatban kell megfogni a fadarabot, amikor nem jön a hullám !


Tehát bent lehettem a nem éppen meleg, decemberi Balatonban, - no jóó jóóó csak a hasamig, de ez is éppen elég hideg volt.


Aztán meg, hogy ne fázzak, össze-vissza rohangáltam a homok buckákon amit a strand átépítése miatt hordtak oda (a GAZDI azt modja, nyárra homokos lesz az egész strand mint Rióban, … ezt én nem értem, szerintem jobb lenne ha ezeket a homok buckákat kijelölnék kutya-játszótérnek !)









Aztán az egésznek az lett a vége, hogy a vizes szőrömbe beleragadt a homok és azt mondták, hogy most 'varacskosvaddisznó' kinézetem van és azonnal kérjek egy időpöttyöt egy kutyakozmetikusnál !

De ugye mivel a szerencse az nem jön magától, - ha nem csak annak aki megdolgozik érte, - a Zsuzsa bevállalta a fürdetésem a 4TAPPANCS-KUTYAkozmetikában. Az autóba egy törülközővel raktak be és vettek ki, - aztán a lábam már csak a fürdetőkád alját érte.


(Nagyon szép lettem, a következő alkalommal már ismét szép fehér szőrrel teszek föl képet magamról!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése