2010. február 22., hétfő

Angie és a 4TAPPANCS - 9

Sziasztok !
Voltam a GAZDIékkal a 4TAPPANCS KUTYAtanyán (még mielőtt leesett a hó ! és ebből is mindenki láthatja, hogy komolyan veszem én a 4TAPPANCS TEAM-ben a melót !) és tanulgattam, hogy miként kell visszahozni a Freesbeet és a kis gumilabdát.
Szerintem nem megy rosszul, csak még azt nem értem igazán, hogy, ha már elszaladok érte, ha már visszahozom, akkor mi a fenének kell visszaadni ?
Csak a tájékozatlanoknak mondom, hogy ez tök értelmetlen, ugyan is a GAZDI azt kiabálja ilyenkor, hogy 'hozzad' - no én ezt meg is teszem. Nem azt mondja, hogy 'hozzadésaddiside'. Miért nem játszhatok a labdával, vagy a freesbeevel tovább, ahogyan én akarok ? Miért mondja a GAZDI ilyenkor, hogy 'erszd!', aztán megint 'erszd!'?
Na mindegy, eleresztem, aztán erre nem hogy örülne neki, vagy játszana vele - ha nem megint eldobja és én megint rohanok utána, - mert rohanásból sokkal jobb vagyok mint az emberek ! - és ez így megy.
Tehát ez egy kicsit az én KUTYA agyamnak értelemzavaros, - de ezzel együtt jó buli és szórakoztató.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése