2010. február 12., péntek

KUTYAKOZMETIKÁBAN TÖRTÉNT Nr. 4.

Kutyakozmetikus barátnőmnél nyaraltunk vidéken, és mivel nagyon érdekel a kutyakozmetika, megkértem, hogy megfigyelhessem őt munka közben. Egy német hölgy érkezett schnauzer keverékével. Figyeltem a barátnőmet munka közben, és úgy alakult, hogy a kutyának szüksége volt nyugtatásra, simogatásra: ezt a szerepet mintha rám osztották volna!

Az odafigyelésnek és szakszerű ellátásnak hála, az időközben visszaérkező gazdi már a majdnem kész, gyönyörű és boldog kutyán végzett utolsó simításokat láthatta. Amikor fizetésre került sor, legnagyobb meglepetésemre én is kaptam borravalót - méghozzá egy új 200-as érmét!!! Eltettem a vitrinbe a kutyám kiállítási kupái mellé, örök szép emlékként.

:) Andi

leidla@hotmail.com
www.mador.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése